6 Mayıs 2012 Pazar

Selam dostlarım bu benim blogger daki ilk yazım.
ilk yazımın ilk konusun gunun anlamına uygun olsun diye Deniz Gezmis ve yoldaslarına atfen yazdım.
Ben temuz 1990 yılında Ankara Asri mezarlıgında Denizin mezarınıziyarete gittigimde  Denizin mezarına 3  karanfilleri bırakıp mezarının etrafinı temizledim.Mezar bakımsız yanlızdı sanki unutulmus bir hali vardı.Bir adım geri cekilip sol elim havada zafer isareti yaptım bir dakkika boyunca aklımdan gecenleri duygularımı sizinle paylasmak istiyorum.
Sevgili Deniz Turkiye nin tam bagımsız olması icin verdigin mucadeleyi saygıyla anıyororum ABD gudumune girmis devletin benim halkımı yok ediyor tarihten silmeye calısıyor.Keske sen daha iyi anlasılır vede mucadelende arkanda ulkenin cogunlugu olsaydı bu haklı  mucadelende. Benim halkım da senin gibi anlasılamadı yada yanlıs yorumlandıgından hak ettigi destegi goremedi. Insan oglu umutları ile var olur bu umutlarla mucadele eder ozgur kurt halkının daima seni saygıyla anacaktır.YASASIN HALKLARIN KARDESLiGi diyip ordan ayrıldım.bu gun 6.mayis 2012 Deniz ve yoldaslari buyuk bir kitle tarafindan yeniden hatırlandı umudum odur ki gelecek yillarda daha anlasılmıs bir Deniz ve arkadasları haklı mucadelelerinin hak ettigi yeri ve cogunluga ulasması ve ben yeniden haykırı yorum YASASIN HALKLARIN KARDESLiGi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder